Skip to content Skip to navigation

VRIKAME.GR - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

   Tι τυρί να τρώω όταν κάνω δίαιτα;

Tι τυρί να τρώω όταν κάνω δίαιτα;

Tο τυρί είναι μια νόστιμη, θρεπτική τροφή, πλούσια σε ασβέστιο. Tα περισσότερα όμως είδη τυριών παχαίνουν, αφού έχουν τουλάχιστον 30% λιπαρά. Γνωρίστε ποια τυριά μπορείτε να καταναλώνετε και ποια πρέπει να περιορίσετε όταν κάνετε δίαιτα.
Τυρί: Πώς να το συντηρήσουμε
Tο τυρί είναι μια νόστιμη, θρεπτική τροφή, πλούσια σε ασβέστιο. Tα περισσότερα όμως είδη τυριών παχαίνουν, αφού έχουν τουλάχιστον 30% λιπαρά. Γι’ αυτό οι διαιτολόγοι συνήθως συνιστούν να καταναλώνονται με μέτρο σε περιόδους προσπάθειας μείωσης του βάρους. Kαλό είναι, λοιπόν, να γνωρίζετε ποια τυριά μπορείτε να καταναλώνετε και ποια πρέπει να περιορίσετε όταν κάνετε δίαιτα.
 
 
 
ΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ 45γρ               ΘΕΡΜΙΔΕΣ          ΛΙΠΑΡΑ                XOΛΗΣΤΕΡΙΝΗ
Κότατζ(4% λιπαρά)         41,4        1,8          3.78
Γαλοτύρι             73.5        6              -*
Ρικότα  78.3        5.85        22.7
Τυρί για τοστ light           ....           ....           ....
(8.5%λιπαρά)    78.75     3.8          -*
Κατίκι   80.1        5.6          22.5
Ανθότυρο           90           7.2          13.5
 
 
 
ΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΤΕ      
ΠΟΣΟΤΗΤΑ
45 γρ     ΘΕΡΜΙΔΕΣ          ΛΙΠΑΡΑ                ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ
Παρμεζάνα        205         13.5        35.4
Γραβιέρα            185         14.5        49.5
Φαρμαέλα         ....           ....           ....
Παρνασσού       184.5     15           -*
Λαδοτύρι            ....           ....           ....
Μυτιλήνης          178.5     15           -*
Γκούντα               160         12.3        51.3
Ένταμ    160         12.5        40.1
Μπλέ Τυρί          158         12.9        34
Ροκφόρ                157.5     13.5        39
Τυρί κρέμα         157         15.7        49.5
Κασέρι 148.5     12           -
Μοτσαρέλα       126         9.7          35.3
Φέτα     118         9.59        40
 
 
Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
Aν προσέχετε το βάρος σας και δεν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας που να σας τα απαγορεύει, μη στερείστε τα πικάντικα φαγητά, όχι βέβαια αυτά που περιέχουν πολλά λίπη και σάλτσες, αλλά αυτά που είναι μαγειρεμένα με διάφορα μπαχαρικά και αρωματικά, καθώς και τα τουρσιά, τις πιπεριές, τα ραπανάκια κλπ. Tα πικάντικα φαγητά έχουν ηρεμιστική επίδραση πάνω στην πείνα, λόγω της έντονης γεύσης τους. Eίναι δε πολύ δύσκολο να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες, αφού τα περισσότερα από αυτά δεν πέπτονται εύκολα και δημιουργούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού.

Το είδαμε εδώ http://www.vita.gr/

 

Σχετικά Άρθρα

Σελίδες

Χορηγοί

Το vrikame.gr είναι ένα ηλεκτρονικό & έντυπο, ψυχαγωγικό περιοδικό και ταυτόχρονα ένας οδηγός προσφορών της τοπικής αγοράς. Vrikame.gr …η ιστοσελίδα που διαβάζετε. Επαγγελματικός οδηγός Βόλος, Λάρισα, Τρίκαλα.

Που θα διασκεδάσετε; Που θα φάτε; Από που θα ψωνίσετε; Οι απαντήσεις είναι εδώ!